Jeg har lavet en ny blog, og dropper at skrive på denne her.
Den nye blog hedder: claraalmblomismyname.blogspot.com og jeg håber selvfølgelig at alle jer som ikke er fast læser på den, vil blive det.
Clara
mandag den 8. marts 2010
søndag den 7. februar 2010
mandag den 1. februar 2010
3.1
fredag den 29. januar 2010
Drømmeskabet!
torsdag den 28. januar 2010
Anna Wintour?? Yes sir!
Jeg synes det her net er vildt fedt!
Jeg er personligt en meget stor fan af Anna!!
Så teksten passer også helt perfekt!
Min nye hue...
søndag den 17. januar 2010
fredag den 15. januar 2010
What I have bought this month!
tirsdag den 12. januar 2010
Abonner på:
Opslag (Atom)





















